English Romana
Logout
ANAF > Informaţii U.E. > EMCS > Funcţionalitate > Descrierea funcţionării sistemului
{}

AnafBanner

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
[ANAF]
ReadSpeaker Asistenta prin email
Pagina Facebook si Twitter ANAF
Pagina Twitter ANAF Pagina Facebook ANAF
Servicii Web ANAF RSS anaf [Sitemap] [Romanian] [English]
Pagina Twitter ANAF Pagina Facebook ANAF
Autentificare Certificat
Autentificare Username
Deconectare
Depunere Declaraţie Unică
Înregistrare în Spaţiul Privat Virtual
Cod IBAN Cont TVA
Procesul de selecţie a persoanelor fizice cu venituri mari care prezintă risc fiscal

NoutatiANAF

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
/anaf/contenthandler/!ut/p/digest!teknaFQxO-LJfLFBk1RB5w/pm/oid:--portletwindowid--@oid:Z6_H1H6H282J8AEB0AC8NU8CH2S05
/anaf/contenthandler/!ut/p/digest!teknaFQxO-LJfLFBk1RB5w/um/secure/currentuser/profile?expandRefs=true
Noutăţi [Noutati]
    Nu exista noutati disponibile!

Căutare

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Căutare [Cautare]

Asistenta Contribuabili

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Asistenţă Contribuabili [Asistenta contribuabili] CALL CENTER: 031.403.91.60
Persoane Fizice
  • 01Legislaţie
    • Legislaţie
      • 01Noutăţi legislative
      • 02Legi
      • 03Ordonanţe ale Guvernului
      • 04Hotărâri de Guvern
      • 05Ordine ale preşedintelui si vicepreşedinţilor ANAF
      • 06Ordine ale Ministrului Finanţelor Publice
      • 07Circulare ANAF
      • 08Alte acte
    • Legislation
    • Législation
    • Jurisprudenţa privind soluţionarea contestaţiilor în materie fiscală
      • 01Contencios administrativ fiscal
        • Volumul I
        • Volumul II
    • Deciziile emise de organele de soluţionare a contestaţiilor din MFP - ANAF cărora li s-au ataşat soluţiile instanţelor judecătoreşti
      • 01Materie
      • 02Acte normative
      • 03Judeţ
    • Codul fiscal
    • Codul de procedură fiscală
    • Convenţii pentru evitarea dublei impuneri
  • 02Despre impozite şi taxe
    • Despre impozitul pe venit
    • Preţuri medii produse agricole
    • Despre taxa de poluare/timbru de mediu
    • Despre accize
  • 03Contribuţii sociale
    • Conturi contribuţii persoane fizice
    • Acorduri internaţionale
  • 04Contacte unităţi fiscale
    • Numere telefon asistenţă contribuabili
    • Adrese unităţi fiscale
    • Adrese trezorerii
  • 05Acces date prin SMS la 1300
  • 06Asistenţă prin email
  • 07Ghiduri curente
  • 08Intrebări și răspunsuri pe Facebook
  • 09Norme de venit
  • 10Nomenclatoare
  • 11Codurile IBAN
  • 12Codurile CAEN
  • 13Cursuri valutare
  • 14Arhiva materialelor informative elaborate de ANAF
Persoane Juridice
  • 01Legislaţie
    • Legislaţie
      • 01Noutăţi legislative
      • 02Legi
      • 03Ordonanţe ale Guvernului
      • 04Hotărâri de Guvern
      • 05Ordine ale preşedintelui si vicepreşedinţilor ANAF
      • 06Ordine ale Ministrului Finanţelor Publice
      • 07Circulare ANAF
      • 08Alte acte
    • Legislation
    • Législation
    • Jurisprudenţa privind soluţionarea contestaţiilor în materie fiscală
      • 01Contencios administrativ fiscal
        • Volumul I
        • Volumul II
    • Deciziile emise de organele de soluţionare a contestaţiilor din MFP - ANAF cărora li s-au ataşat soluţiile instanţelor judecătoreşti
      • 01Materie
      • 02Acte normative
      • 03Judeţ
    • Codul fiscal
    • Codul de procedură fiscală
    • Convenţii pentru evitarea dublei impuneri
  • 02Despre impozite si taxe
    • Preţuri medii produse agricole
    • Despre taxa de poluare/timbru de mediu
    • Despre TVA
    • Despre accize
    • Despre impozitul pe profit
  • 03Contributii sociale
    • Circulara MFP 406870/2011
    • Acorduri internaţionale
  • 04Contacte unităţi fiscale
    • Numere telefon asistenţă contribuabili
    • Adrese unităţi fiscale
    • Adrese trezorerii
  • 05Acces date prin SMS la 1300
  • 06Asistenţă prin email
  • 07Ghiduri curente
  • 08Intrebări și răspunsuri pe Facebook
  • 09Nomenclatoare
  • 10Codurile IBAN
  • 11Codurile CAEN
  • 12Cursuri valutare
  • 13Arhiva materialelor informative elaborate de ANAF
  • Programe Utile Programe Utile

    Programe utile referitoare la: declaraţii şi fişe fiscale, raportări anuale, situaţii financiare, etc.

    mai mult
  • Formulare Fiscale şi ghid de completare Formulare fiscale si ghid de completare

    Toate formularele fiscale, cu explicaţii

    mai mult
  • Carta Contribuabilului Carta contribuabilului

    Relaţia contribuabilului cu Administraţia fiscală - drepturi şi obligaţii

    mai mult
  • Calendar Fiscal Calendar fiscal

    Calendarul obligaţiilor fiscale anuale

    mai mult
  • Baza de date cu Întrebări şi raspunsuri - ANAFI Intrebari frecvente

    Înainte de a adresa o întrebare, consultaţi baza de date cu cele mai frecvente întrebări

    mai mult

Z7_H1H6H282J8AEB0AC8NU8CH2SO0

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Servicii Online [Servicii online] FORMULAR DE CONTACT icon asistenta
  • 01Declaraţii electronice
    • 01Informaţii depunere declaraţii persoane juridice
    • 02Informaţii depunere declaraţii persoane fizice
    • 03Inregistrare certificate calificate persoane juridice/reprezentant fiscal
    • 04Inregistrare utilizatori persoane fizice
    • 05Descărcare declaraţii
    • 06Reînnoire certificate calificate
    • 07Revocare online - formular 151
    • 08Vizualizare stare declaraţii
    • 09Notificari
  • 02Depunere electronică declaraţii persoane juridice
  • 03Depunere electronică declaraţii persoane fizice
  • 04Înregistrare/Înrolare persoane fizice și juridice în Spațiul Privat Virtual
  • 05Verificare documente electronice eliberate în Spaţiul Privat Virtual
  • 06Rapoarte tranzacții și transferuri
  • 07Servicii WEB - ANAF
  • 08Lista persoanelor impozabile care au depus D089 pe propria răspundere
  • 09Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
  • 10Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA
  • 11Registrul agricultorilor care aplică regimul special
  • 12Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi
  • 13Registrul persoanelor care aplică plata defalcată a TVA
  • 14Registrul entităților/unităților de cult
  • 15Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)
  • 16Codul IBAN al contului de TVA
  • 17Rambursare TVA din UE
  • 18Stadiul de soluţionare al unui decont cu suma negativă de TVA
  • 19Obligaţii restante către bugete
  • 20Formular de contact
  • 21Aplicaţii în curs de dezvoltare pentru interesul contribuabililor
  • 22Timbru de mediu
  • 23PATRIMVEN - specificații tehnice

Despre Anaf

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Despre Anaf Despre ANAF]
  • 01Legislație
  • 02Conducere ANAF
    • 01Demnitari ANAF
    • 02Agenda conducerii ANAF
  • 03Organizare
    • 01Regulamentul de organizare și funcționare
    • 02Organigramă
    • 03Contact
    • 04Afişare sediu unitate fiscală
    • 05Resurse umane
      • 01Concursuri
      • 02Posturi vacante
      • 03Testare profesională
      • 04Concurs Direcția Generală Antifraudă Fiscală
  • 04Strategii ANAF
    • 01Programe și strategii
    • 02Rapoarte și studii

Public Info

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Info Publice [Info publice]
  • 01Plan de măsuri pentru eficientizarea colectării veniturilor la Bugetul General Consolidat
  • 02Servicii oferite de ANAF
  • 03Formular de contact
  • 04Informaţii de interes public
    • 01Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
    • 02Formular solicitare
    • 03Modalitati de contestare
    • 04Lista documente de interes public si lista cu documente produse/gestionate de institutie
    • 05Rapoarte de aplicare a Legii 544/2001
    • 06Buletin informativ în baza Legii nr.544/2001
    • 07Buget
      • 01Buget pe surse financiare
      • 02Situatia platilor
      • 03Situatia drepturilor salariale
    • 08Bilanturi contabile
    • 09Declaraţii de avere şi interese
      • 01Declaraţii de avere şi interese
      • 02Ghidul de completare a declaraţiilor de avere şi interese
    • 10Formulare tip
    • 11Situația bunurilor imobile intrate în proprietatea statului
    • 12Inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului
    • 13Lista achiziţiilor publice de produse, servicii şi lucrări
    • 14Ordin nr. 830/10-X-2006 al preşedintelui ANAF
    • 15RSS
    • 16Costul colectării
  • 05Informaţii privind agenţii economici
    • 01Codul IBAN al contului de TVA
    • 02Listele contribuabililor mari şi mijlocii
    • 03Antrepozite fiscale autorizate
    • 04Obligaţii restante către bugete
    • 05Registrul contribuabililor inactivi/reactivaţi
    • 06Registrul persoanelor care aplică plata defalcată a TVA
    • 07Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA
    • 08Registrul persoanelor impozabile care aplică sistemul TVA la încasare
      • 01Registrul persoanelor impozabile care aplică TVA la încasare
      • 02Informaţii referitoare la reglementarea sistemului TVA la încasare
    • 09Registrul agricultorilor care aplică regimul special
    • 10Aparate de marcat electronice fiscale (case de marcat)
    • 11Lista persoanelor impozabile care au depus D089 pe propria răspundere
    • 12Stadiul de soluţionare al unui decont cu suma negativă de TVA
    • 13Registrul entităților/unităților de cult
  • 06Situaţia deconturilor de TVA cu opţiune de rambursare
  • 07Strategia Națională Anticorupție 2016 - 2020
  • 08Trasabilitate produse din TUTUN

Contact

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Contact Contact]
  • 01Date de contact ale autorității
  • 02Relații publice/mass media
  • 03Programul de funcționare al instituției
  • 04Program de audiențe
  • 05Petiții

Descrierea funcţionării sistemului

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Ascultă

DESCRIEREA FUNCTIONARII SISTEMULUI

Functiile principale ale EMCS, conform FESS

Functiile principale ale EMCS implica toate situatiile care au legatura directa cu deplasarea produselor accizabile in regim suspensiv.

Deplasarea este monitorizata in EMCS prin intermediul DAI electronic (e-DAI) la fiecare etapa a deplasarii produselor, incepand cu emiterea lui de catreexpeditor pana la confirmarea de primire efectuata de catre destinatar.

Stadiile unui e-DAI: stadiile in care se poate afla un DAI electronic in timpul ciclului sau de viata, de exemplu “acceptat” cand se valideaza la expediere, sau “trimis” cand acceptarea produselor a fost notificata la livrare printr-un raport de primire. Aceste functii se refera atat la un scenariu standard, dar si la alte situatii diferite prezentate mai jos.

1. Situatia standard

Situatia standard se refera la cele mai frecvente cazuri de deplasari EMCS dintre expeditor si destinatar; si consta in expedierea de catre un antrepozitar autorizat de bunuri accizabile in regim suspensiv de la un antrepozit fiscal la un alt antrepozit fiscal sau la un operator inregistrat.

Antrepozitar autorizat: persoana fizica/juridica autorizata sa produca, sa prelucreze, sa detina, sa primeasca si sa expedieze produsele accizabile in timpul activitatii sale, plata accizelor fiind suspendata conform legislatiei in vigoare.

Operator înregistrat: persoana fizicã sau juridicã, fara statut de antrepozitar autorizat,  autorizatã sã primeascã produse accizabile în regim suspensiv, provenite din alte state membre ale Uniunii Europene; acest operator nu poate deþine sau expedia astfel de produse în regim suspensiv.

Atat expeditorul cat si destinatarul sunt inregistrati in baza de date SEED, de catre Administratia fiscala a Statului Membru respectiv.

SEED contine toate datele necesare pentru functionarea corecta a EMCS. Consultati capitolul 3 pentru mai multe informatii.

Situatia standard EMCS

Pasii sunt descrisi mai jos:

 

1 – Expeditorul inainte de expedierea produselor completeaza si incarca in sistem un DAI electronic, ce va fi analizat de catre aplicatia statului membru de plecare

2 – Statul membru de expeditie valideaza automat si trimite inapoi expeditorului DAI-ul electronic. Acesta este un pas instantaneu.

3 – Expeditorul livreaza bunurile accizabile;

4 – Statul membru de expeditie transmite e-DAI Statului Membru de destinatie;

5 – Statul Membru de destinatie trimite e-DAI-ul destinatarului;

6 – Bunurile accizabile ajung la destinatie;

7 – Destinatarul trimite un raport de receptie electronic;

8 – Statul membru de destinatie valideaza raportul de receptie si il trimite inapoi destinatarului;

9 – Statul membru de destinatie trimite raportul de receptie Statului Membru de expeditie;

10 – Statul Membru de expeditie transmite raportul de receptie expeditorului.

Validarea e-DAI

DAI-ul electronic transmis de catre expeditor Administratiei Statului Membru de expeditie este verificat in baza de date SEED, in special in ceea ce priveste validitatea codurilor de acciza atat ale expeditorului cat si ale destinatarului.

Daca una din aceste date este incorecta, atunci nu se va face validarea DAI-ului electronic. Odata validat, e-DAI i se atribuie un cod unic de inregistrare al DAI-ului (ARC); apoi este stabilit continutul e-DAI; nu se accepta actualizarea continutului cu exceptia cazului in care se schimba destinatia (printr-o procedura specifica). ARC-ul trebuie sa fie disponibil pe parcursul transportului produselor.

Utilizarea cronometrului

Dupa validarea unui e-DAI, un cronometru  este pornit de catre sistem.

Daca nu este primit un raport de receptie in aceasta perioada, e-DAI este marcat si Administratia statului membru de expeditie trimite un mesaj de reamintire expeditorului si Administratiei statului membru de destinatie, aceasta din urma transmitandu-l destinatarului.

Dupa acest mesaj de reamintire, destinatarul si/sau expeditorul ar trebui sa rezolve situatia prin mijloace adecvate; fie destinatarul trimite un raport de receptie, fie operatorii economici trimit mesaje de explicare catre Administratiile statelor membre (ex. indicand existenta unui incident de transport care a intarziat deplasarea produselor sau ca acele bunuri sunt inca in inventar la destinatie).

Transmiterea raportului de receptie

Primirea bunurilor este confirmata de catre destinatar, prin trimiterea unui raport de receptie, precizand ca bunurile au ajuns la destinatie.

Dupa sosirea bunurilor, destinatarul face un inventar, acordand o atentie speciala surplusurile si lipsurile. Inregistreaza rezultatele intr-un raport de receptie trimis spre validare Administratiei SM de destinatie.

Din punct de vedere legal, raportul de receptie are aceeasi valoare pentru expeditor ca si copia nr. 3 a DAI-ului folosit in prezent. Aceasta inseamna ca este o descarcare generala a produselor, supusa:

- platii taxelor aferente lipsurilor ne-scutite;

- rezultatelor unor posibile proceduri viitoare, ce ar putea confirma nereguli pentru care ar fi angajata responsabilitatea financiara a garantorului.

 

Tehnic, in EMCS aceasta descarcare se va face prin validarea raportului de receptie de catre aplicatia SM de destinatie, care este automat transmisa la toate administratiile SM implicate, precum si expeditorului si destinatarului.

2. Alte situatii

Mai multe situatii care privesc e-DAI sunt prevazute in FESS. Acestea vizeaza:

2.1. Anularea

Expeditorul poate anula un transport planificat. Aceasta situatie este posibila inainte de expedierea propriu-zisa a bunurilor, in cazul in care e-DAI validat nu descrie corect transportul sau daca circulatia nu se poate face din anumite motive.

Anularea este folosita de exemplu atunci cand un expeditor a transmis un e-DAI care nu este in conformitate cu cererea destinatarului (cantitatea sau natura bunurilor), sau atunci cand tranzactia comerciala este pur si simplu anulata, sau e-DAI aferent validat a fost gasit incorect inainte de expedierea bunurilor. In astfel de situatii expeditorul poate anula e-DAI-ul.

Dupa iesirea fizica a bunurilor din antrepozitul de expeditie, nu mai poate fi anulat nici un e-DAI.

In cazul in care, dupa expedierea bunurilor se constata ca e-DAI-ul nu este corect, furnizorul poate transmite fie un raport asupra evenimentului (daca administratia SM de expeditie accepta sa-l inregistreze) sau un mesaj de explicare dupa receptia bunurilor.

Daca tranzactia comerciala este anulata dupa ce bunurile au fost expediate, furnizorul trebuie sa ceara in primul rand returnarea bunurilor prin schimbarea destinatiei, dupa aceea le primeste inapoi prin transmiterea unui raport de receptie.

2.2. Schimbarea destinatiei

Un expeditor poate schimba destinatia unui transport. De asemenea este posibila actualizarea campurilor referitoare la destinatie intr-un DAI, fie in timpul transportului fie ca urmare a unui refuz la livrare fie ca urmare a neacceptarii transportului. Expeditorul face o asemenea schimbare prin modificarea identitatii destinatarului (care poate deveni chiar expeditorul insusi) sau doar prin numirea unui nou loc de destinatie (ex. in situatia in care bunurile trebuie livrate in alt antrepozit fiscal al aceluiasi destinatar).

Modificarea este validata de catre administratia statului membru de expeditie si o confirmare a acestei actualizari este transmisa inapoi la expeditor.

In acelasi timp, schimbarea destinatiei este adusa la cunostinta destinatiei anterioare (administratia statului membru si destinatar) si e-DAI actualizat este trimis la noua destinatie (administratia statului membru si destinatar). Dupa primirea e-DAI, Administratia noului stat membru de destinatie o trimite mai departe destinatarului.

2.3 Divizarea (doar pentru produsele energetice)

Un expeditor poate diviza un transport de produse energetice in doua sau mai multe parti, menite unor destinatii diferite.

In acest sens, expeditorul trimite o serie de e-DAI pentru a-l inlocui pe cel initial. Cantitatea totala trebuie sa ramana neschimbata.

Divizarea (doar pentru produsele energetice) este utilizata de exemplu in cazul transportului de-a lungul coastei, caz in care o parte din bunuri sunt livrate in mai multe porturi sau catre mai multi destinatari din acelasi port, fara ca expeditorul sa stie din timp cine va fi destinatarul final.

2.4 Operator neinregistrat

Un destinatar poate fi un operator neinregistrat

In acest caz, operatorul neinregistrat obtine o autorizatie temporara pentru a primi o cantitate anume de bunuri accizabile in regim suspensiv; bunurile urmand a fi eliberate in consum, in momentul livrarii. Destinatarul trebuie sa garanteze in avans plata taxelor la sosirea bunurilor.

Autorizatia temporara este inregistrata in SEED pentru perioada in care este valida. O autorizatie temporara este emisa fie pentru o singura deplasare a bunurilor (autorizatie ne-reutilizabila) sau pentru mai multe transporturi, astfel incat cantitatea totala de bunuri ce se deplaseaza in regim suspensiv, sa nu depaseasca cantitatea inregistrata in autorizatie (autorizatia refolosibila).

2.5 Refuzul (inainte de sosirea bunurilor)

Un destinatar poate refuza bunurile inainte de sosirea lor.

Inainte de sosirea bunurilor, destinatarul poate trimite un mesaj de alerta sau de refuz, pentru a instiinta Administratia statului membru si expeditorul ca DAI-ul electronic nu se potriveste cu comanda lui sau ca nu a cerut efectuarea acestei livrari.

Destinatarul trebuie sa emita un asemenea mesaj de indata ce observa discrepanta.

Un mesaj de alerta este trimis, de exemplu cand sunt declarate cantitati gresite, e- DAI-ul nu se potriveste exact cu comanda destinatarului; destinatarul poate astepta pentru a controla transportul la sosire.

Un mesaj de refuz este trimis de exemplu atunci cand destinatarul nu asteapta deloc bunurile descrise.

Daca e-DAI este respins, expeditorul trebuie sa modifice destinatia (sau sa faca o divizare a transportului). O modificare a destinatiei inseamna modificarea destinatiei pentru returul bunurilor, de exemplu noua destinatie devine locul initial de expediere .

Daca e-DAI nu este refuzat, expeditorul poate:

- sa continue transportul, cand motivele de alerta nu impiedica bunurile sa fie acceptate de catre destinatar; sau

- sa efectueze schimbarea destinatiei (ex. dupa verificare, e-DAI descrie corect bunurile expediate, dar acestea nu corespund cu comanda destinatarului), astfel incat modificarea destinatiei sa se faca cat mai curand inainte ca bunurile sa ajunga la destinatia initiala; sau

- sa efectueze o divizare a transportului, daca este permisa;

- sa anuleze e-DAI-ul daca bunurile nu au parasit antrepozitul fiscal de expeditie.

2.6. Refuzul (dupa sosirea bunurilor)

Un destinatar poate refuza complet livrarea.

Aceasta se face printr-un raport de receptie ce include, daca este relevant, evaluarea lipsurilor si surplusurilor. Livrarea nu se descarca si expeditorul trebuie sa schimbe destinatia pentru a permite bunurilor sa ajunga la alta destinatie (posibil sa se intoarca la antrepozitul fiscal de expeditie).

Daca livrarea este refuzata, trebuie sa fie dat cel putin un motiv. De notat faptul ca fisele de specificatii FESS nu prevad inca o procedura de refuz partial al livrarii. Aceasta este inca in discutii. In asteptarea unei solutii finale, un destinatar care doreste sa refuze doar o parte a livrarii, poate, de exemplu, sa accepte in totalitate bunurile si imediat sa trimita un nou e-DAI pentru a acoperi transportul bunurilor refuzate catre expeditor sau catre alta destinatie desemnata de catre expeditor.

2.7 Cazuri vamale

O deplasare EMCS poate sa interactioneze cu procedurile vamale, in special atunci cand bunurile sunt importate sau exportate.

Atunci cand bunurile accizabile sunt importate trebuind sa ramana in regim suspensiv, deplasarea bunurilor incepe de la biroul vamal de import, imediat dupa punerea in regim de libera circulatie.

In vama punerea bunurilor in regim in circulatia libera determina plata taxelor de import si aplicarea tuturor masurilor si formalitatilor in ceea ce priveste bunurile, dupa care acestea pot deveni disponibile pentru importator.

Bunurile pot parasi biroul vamal de import doar dupa ce e-DAI a fost comparat cu datele declarate in declaratia vamala de import.

Aceasta operatiune este similara cu scenariul standard descris in paragraful 2.1, cu exceptia faptului ca deplasarea produselor nu incepe de la un antrepozit fiscal, si din acest motiv, necesita interventia unui expeditor inregistrat care sa trimita e-DAI la locul de import.

In prezent, atunci cand bunurile accizabile aflate in regim suspensiv sunt exportate in afara UE, destinatia transportului este biroul vamal de iesire, prin care bunurile vor parasi teritoriul UE. Acest birou trimite o copie a DAI-ului (format hartie) expeditorului pentru descarcarea livrarii.

Prin EMCS, se prevede folosirea ECS (Sistemul de control al exportului) pentru a monitoriza iesirea bunurilor accizabile de pe teritoriul UE.

ECS este un proiect de informatizare a procedurilor vamale de export care este in dezvoltare si care va fi operational inainte de lansarea EMCS. In cele din urma, destinatia transportului EMCS poate face subiectul unei alte proceduri vamale.

De exemplu, cand bunurile importate sunt refuzate de catre importator, pentru ca sunt cu defecte sau nu indeplinesc conditiile contractului pe baza caruia au fost importate, pot fi plasate intr-un antrepozit vamal, cu scopul de a obtine o restituire a taxelor vamale inainte de a fi re-exportate.

StructuraAnaf

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Structură Anaf [Structura ANAF]
  • 01Direcţia Generală Antifraudă Fiscală
  • 02Direcţia generală a vămilor
  • 03Direcţia Generală de Integritate
  • 04Direcţia Generală Control Venituri Persoane Fizice
    • 01PFAM (programul de conformare al persoanelor fizice cu averi mari)
    • 02Descrierea Direcţiei Generale Control Venituri Persoane Fizice
    • 03Legislaţie specifică
    • 04Evenimente
    • 05Procesul de selectie a persoanelor cu venituri mari care prezinta risc fiscal
    • 06Acțiuni și rezultate
  • 05Prețuri de transfer și procedura amiabilă
  • 06Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili
  • 07DGRFP Bucureşti
  • 08Unitatea de Imprimerie Rapidă
  • 09Direcţiile Generale Regionale ale Finanţelor Publice
  • 10Inspecție Fiscală
  • [Structura ANAF] bucuresti ploiesti galati craiova brasov timisoara cluj iasi
  • .

InfoAnaf

Acţiuni
  • ${title}
�ncărcare...
Info Anaf [Info Anaf]
  • 01Transparența decizională (conform Legii nr. 52/2003)
  • 02Registrul Unic al Transparenței Intereselor
  • 03Anunţuri
    • 01Valorificare bunuri din proprietatea privată a statului
    • 02Valorificare prin licitaţie a bunurilor sechestrate
    • 03Valorificare prin vânzare directă a bunurilor sechestrate
    • 04Valorificare stocuri
    • 05Anunţuri de achiziţie de bunuri şi servicii
    • 06Anunţuri acte administrative fiscale
    • 07Executări silite cu darea în plată
    • 08Lista centralizată a bunurilor perisabile
    • 09Anunțuri bunuri perisabile
    • 10Valorificări bunuri perisabile
    • 11Anunţuri de interes general
    • 12Loteria bonurilor fiscale
  • 04Comunicate de presă
  • 05Protecția datelor cu caracter personal
  • 06Granturi Norvegiene 2009 - 2014
  • 07Granturi Norvegiene
    • 01Fonduri bilaterale 2009-2014
  • 08Granturi Elvețiene
  • 09Relaţii internaţionale
    • 01Prezentare
    • 02Proiecte
      • 01Fonduri europene preaderare - finalizate
      • 02Fonduri structurale
      • 03Fonduri ENPI
      • 04Fonduri FSE
        • 01Comunicate Fonduri FSE
        • 02Consolidarea capacității Agenției Naționale de Administrare Fiscală de a susține inițiativele de modernizare
        • 03Imbunatatirea sistemului de monitorizare a tranzactiilor intracomunitare - cod SIPOCA 702
      • 05Program Hercule III 2014-2020
      • 06Fonduri ENI
    • 03Banca Mondială
      • 01RAMP
    • 04Link-uri utile
      • 01Alte administraţii fiscale
      • 02Organizaţii internaţionale
    • 05Fondul Monetar Internaţional
  • 10Hartă site
Rabursări TVA din UE VIES Solicitare verificare cod TVA Verificarea codului TVA M1SS Verificarea autorizatiei pentru accize EMCS MFP EMABucuresti WebsiteSolvit WebsiteTAXEDU
Ministerul Finantelor Publice
© Agenția Națională de Administrare Fiscală - DGTI
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Modificarea neautorizată a acestui
site web constituie infracțiune și se pedepsește conform prevederilor Legii nr. 161/2003 Titlul 3
Complementary Content