Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili este o structură subordonată Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, fără personalitate juridică, prin care se realizează administrarea fiscală a marilor contribuabili, definită şi prin Ordin al Preşedintelui Agenţiei.
Agenţia care promovează administrarea fiscală modernă, parteneră a mediului de afaceri, oferă un sistem de servicii complet, inovator.
Misiune: colectarea impozitelor, taxelor, contribuitorilor sociali, reducerea evaziunii fiscale şi a economiei subterane.
Viziune: crearea unei administraţii fiscale moderne, eficiente.
Cultura şi valorile:
profesionalism şi integritate
administrare performantă a contribuabililor
Obiective strategice:
Stimularea conformităţii contribuabililor prin intermediul mijloacelor electronice.
Îmbunătăţirea relaţiei cu contribuabilii.
Reducerea evaziunii fiscale şi a economiei subterane.
Servicii oferite contribuabililor:
Depunerea declaratiilor fiscale prin intermediul mijloacelor electronice.
Asistenţă specializată prin canale multiple: direct, formular de contact electronic, e-mail.
Spaţiu privat virtual - aplicaţie informatică prin intermediul căreia contribuabilii persoane juridice şi fizice pot transmite şi primi documente de tipul: declaraţii fiscale, acte administrative fiscale, cereri, informaţii cu privire la obligaţiile fiscale, certificate de atestare fiscală, adeverinţe de venit, etc.
În sprijinul contribuabililor, începând cu data de 21.02.2018, s-au publicat servicii WEB pentru accesarea functionalităţilor oferite de SPV.
Acces la dosarul fiscal.
Ghidul unic - spaţiu dedicat simplificării accesului la serviciile de administrare fiscală, cu reducerea timpului alocat de contribuabili prin contactarea directă a fiecărei structuri de specialitate din cadrul instituţiilor.
Formularul de contact electronic - formular de solicitâri, cereri, petiţii, informaţii de interes public, asistenţâ în domeniul fiscal, asistenţâ în domeniul IT.