
BULETIN INFORMATIV
a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității sau instituției publice
Hotărârea Guvernului nr. 520 din 24 iulie 2013 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, publicată în Monitorul Oficial nr. 473 din 30 iulie 2013.
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/HG_520_2013.pdf
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice
Regulamentul de Organizare și Funcționare
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Prezentare_R/AnexalaOpANAF4827_2024.PDF
Organigrama
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Prezentare_R/OPANAF109906082024.pdf
Regulamentul Intern
https://static.anaf.ro/static/10/Iasi/Regulament_Intern_2021.pdf
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau ai nstituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice
Doru - Viorel ALUPOAEI, Director General
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/structura_iasi/prezentare/conducere_iasi
Mihai - Cristian ȚEBECAILO, Manager Public - responsabil cu aplicarea prevederilor Legii nr. 544 / 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_responsabil
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/contact_iasi/contact_dgrfp_iasi
e) audiențe
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/structura_iasi/prezentare/conducere_iasi
Formularul de Contact
https://www.anaf.ro/asistpublic/
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil
Bugetul aprobat
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_buget
Bilanțul Contabil
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_bilant
g) programele și strategiile proprii
Strategia ANAF pe termen mediu 2021-2024
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/StrategiaANAF_2021-2024_republ_19052021.pdf
Planul Strategic al Agenției Naționale de Administrare Fiscală 2025-2028
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/240917_%20Plan_%20StrategicANAF2025-2028.pdf
Codul etic al funcționarului public din Administrația Fiscală care își desfășoară activitatea în domeniul Asistenței Contribuabililor
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Prezentare_R/Cod_etic_functionar.htm
Codul etic al inspectorului de control fiscal pe timpul desfășurării inspecției fiscale
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Prezentare_R/codul_etic_inspector.htm
h) lista cuprinzând documentele de interes public
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_lista
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_lista
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate
Prevederea legală: art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare
Termen depunere reclamație administrativă: 30 de zile de la data la care a luat la cunoștință de refuzul explicit sau tacit de furnizare a datelor solicitate la conducătorul instituției publice
https://www.anaf.ro/anaf/internet/Iasi/info_iasi/iasi_info_public/iasi_info_public_modalitate